.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخي استانداران و مديران روحيه احمدي‌نژادي ندارند
مگر بناي كار ما از همان ابتدا همكاري با دولت نبود؟ شخص رئيس جمهور عنايت ويژه و لازم را دارد و ثابت كرده‌ كه از هر تلاشي كوتاهي نمي‌كند، اما اين روحيه در خيلي از وزرا، استانداران و فرمانداران و مديران اجرايي ايشان وجود ...

مرادعلي رضي نماينده مردم راميان در نطق پيش از دستور خود گفت:وزرا، استانداران و مديران دولت روحيه احمدي‌نژادي را ندارند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از  فارس، مراد علي منصوري رضي نماينده راميان به عنوان دومين ناطق پيش از دستور امروز چهارشنبه مجلس با تبريك هفته معلم و گراميداشت ياد شهيد مطهري از حضور مردم در انتخابات مجلس هشتم تشكر كرد.
رضي در ادامه نطق خود به سالروز تصويب قانون حمايت از معلولين اشاره كرد و از خدمات سازمان بهزيستي و ديگر مسئولين ذي‌ربط نيز تشكر كرد.
عضو مجلس هفتم در ادامه سخنان خود گفت: بهترين گزارش كار نمايندگان مجلس هفتم رضايت مقام معظم رهبري است كه فرمودند؛ به نظر من مجلس، مجلس خوبي است و جزو دوره‌هاي خوب مجلس محسوب مي‌شود و از جمله نقاط مثبت بارز در اين مجلس مواضع محكم و اصولي در مسائل بين‌المللي و در مواجهه با استكبار جهاني است. ولايي بودن ما نمايندگان عمل به شعارهايمان است و همواره تلاش كرديم به قولهاي خود عمل كنيم، اما متوجه شديم كه اگر همراهي مسئولان اجرايي نباشد در تحقق شعارهاي خود موفق نخواهيم شد.
وي در ادامه با اشاره به بي‌كاري در جامعه افزود:چشم اميد مردم به مجلس و دولت است و هم اكنون بسياري از استعدادهاي درخشان در حال فرسودگي هستند و حتي باعث مشكلات روحي و رواني بين مردم شده است، امروز حرف همه مردم كار است و كار. امروز تورم در جامعه طبقات محروم را گرفتار كرده و تحصيل در دانشگاهي كه ضمانت شغلي نداشته باشد و تنها پر كردن اوقات فراغت جوانان باشد، فايده‌اي ندارد.
نماينده راميان در ادامه خطاب به همكاران خود اظهارداشت:مگر بناي كار ما از همان ابتدا همكاري با دولت نبود؟ شخص رئيس جمهور عنايت ويژه و لازم را دارد و ثابت كرده‌ كه از هر تلاشي كوتاهي نمي‌كند، اما اين روحيه در خيلي از وزرا، استانداران و فرمانداران و مديران اجرايي ايشان وجود ندارد.
وي افزود: چرا بسياري از مصوبات استاني استان گلستان انجام نشده است چرا بيمارستان آذرشهر كه مصوبه دولت است بايد آنقدر با اغراض سياسي رو به رو شود و طول بكشد كه در طول جلسات با مردم در انتخابات مجلس هشتم مورد انتقاد مردم باشيم؟ نقش استاندار و مديران چيست؟ اين تنها بازي كردن با حيثيت دولت و مجلس هفتم بود زيرا كه بودجه بيمارستان آذر شهر نيز تصويب شده بود.
وي در بخش ديگري از نطق خود گفت: چرا عليرغم تذاكرات پي در پي و پيگيري‌ها، اين همه فشار به دامداران روستايي از طريق منابع طبيعي وارد مي‌شود؟ چرا از نگهداري دام حتي در روستاها جلوگيري مي‌كنند؟ جنگل را اره به دستان نابود مي‌كنند،نه روستائياني كه با جنگل بزرگ شده‌اند. آيا با كوچ مردم و حاشيه نشيني مشكل حل مي‌شود؟
وي افزود:حوزه انتخابيه من فقير‌ترين منطقه استان گلستان و با نرخ بي كاري 23 درصد مواجه است چنانچه حتي پير‌مردي 80 ساله از من درخواست 10 هزار تومان پول مي‌كند.چرا چند هزارنامه من در كميته امداد بي پاسخ مي‌ماند؟ چرا به جاي پاسخ به محرومين به آنها توهين مي‌شود؟ چرا در جامعه ما عده‌اي بايد شام شب خود را نداشته باشند؟ محروميت به گونه‌اي است كه برخي روزها بايد به سيصد نفر پاسخ دهيم.
نماينده مردم راميان در پايان سخنان خودافزود: از وزارت صنايع به خاطر احداث شهرك صنعتي آزاد شهر تشكر مي‌كنم، همچنين از وزير نيرو به خاطر روشنايي برخي مسيرها تشكر مي‌كنم.از وزير راه درخواست آسفالت راه هاي روستايي را دارم، اما از وزير جهاد كشاورزي به شدت گلايه‌‌مندم زيرا دو مركز جهاد كشاورزي منطقه در روزهاي انتخابات تبديل به ستاد انتخابات ‌شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.